Obserwatorzy

piątek, 23 września 2011

SZPITALIK

Witajcie kochani,jak pisałem wcześniej jestem w szpitalu,troszkę się umęczyłem nie było za łatwo ale jakoś dałem radę.Jak poczułem się lepiej to nie wytrzymałem i musiałem coś zrobić z rączkami,które tchnięte nagłą weną zabrały się do pracy i stworzyły nowego anioła.Pozwoliłem im na nieco swobody,a niech poszaleją i wyszedł anioł gejsza,tak mi się wydaje ;-).Już nie mogę sie doczekać kiedy go wypalę ,bo kimono chce zrobic technika dequpage,przepraszam za pisownie ale niestety leki działaja i coś mi się w głowie mąci,a chciałem się z Wami podzielić moją radosna twórczością.Wklejam kilka zdjęć,nie bardzo wyrażne ale ... w końcu kupię odpowiedni aparat.Miłego wieczorka wszystkim życzę i udanego wekeendu.





Madziu, cieszę się,że sprawiłem Ci odrobinkę przyjemności.Oglądam często Twój blog i inspiracji znajduję w nim mnóstwo.Jesteś prawdziwą skarbnicą pomysłów,niczym Szeherezada ze swoimi opowieściami.

4 komentarze:

  1. Piękny, ja też bym się nie mogła doczekać, uważaj na niego do wypału, oj uważaj, żeby mu się co nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadkiem tu trafiłam,ale widzę u Ciebie piękne rzeczy.Masz talent chłopaku!
    Będę zaglądać częściej.
    p.s.Gejsza fantastyczna,ciekawe jak wygląda efekt końcowy??

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Grzesiu! :-)) Dzisiaj dopiero przejrzałam sobie Twój blog i poczytałam większość postów. Czasami wpadamy do kogoś na chwilę i nawet nie wiemy, z kim się spotykamy. Wybacz moją ciekawość, bo chcę zapytać o Twoją chorobę. Jak czytam przewlekłość Cię ogarnęła... Wiesz, pytam, bo ja też należę do tego grona i też staram się nie pisać na blogu o mojej chorobie. Wiem, że prowadzenie bloga niesamowicie pomaga właśnie takim troszkę zdechlaczkom. A swoją drogą, wcale nie musisz być zawsze silny, bo żeby być silnym trzeba być najpierw słabym. Wiesz, czasami tracimy tylko siły, żeby tak bardzo odpierać atak naszego niekoniecznie zapraszanego gościa. I tym optymistycznym akcentem kończę swój liścik, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam i trzymaj się, najlepiej zdrówka. :-)

    OdpowiedzUsuń