Obserwatorzy

sobota, 20 sierpnia 2011

Projektowanie wnętrz.

Chciałbym się dzisiaj podzielić z Wami moją nastepną pasją,którą jest projektowanie wnętrz.
Od zawsze uwielbiałem przestawiać,zmieniać,dodawać nowe dodatki,meble.Projektowanie wnętrz jest niesamowicie excytujące.Czasem tanim kosztem z ogromną dozą szaleństwa i pomysłu można zmienić swoją przestrzeń.Sprawić ,że wnetrze puste i zimne ożywa,okazuje się posiadać piekną duszę.To nie kończąca się podróż i przygoda z formą,przestrzenią,kolorem.
Tak na prawde ogranicza nas tylko wyobraźnia i nie ważne jest to jaki kto ma gust,ważne jest abyśmy to my czuli się w naszym wnętrzu dobrze i bezpiecznie.Aby była to nasza spokojna przystań,pełna zapachów,wspomnień,gdzie wieczorem przy zapalonych świecach,filiżance aromatycznej herbaty można było się owinać w miekki,wełniany koc,słuchając ulubionej muzyki, zapatrzeć się w cuda wieczornego nieba lub poczytać ulubione wiersze,ksiązkę.
Polecam poczciwego,starego ale ciągle kochanego " Kubusia Puchatka". Choć rozumek ma malutki to jednak mądry z niego Misio.
Załączak kilka zdjeć moich ulubionych aranżacji.Kilka z nich mojego projektu,z czego jestem okrutnie dumny ;-). Ależ pycha ze mnie wychodzi.
Miłego popołudnia.













1 komentarz: