Obserwatorzy

środa, 10 października 2018

Powroty....tęsknoty.....

Dzień dobry, Kochani
Bardzo, bardzo dawno mnie tu nie było i już czasem wątpiłem sam w to czy tu wrócę.
Jednak moje wnętrze ciągle mi mówiło, poczekaj, nic pochopnie, czasem potrzeba czasu, oddechu, pozbierania myśli.
Pisanie mojego życia, dzielenie się myślami, chwilami, które co dzień pukają w moje okna dają mi odskocznie od problemów, czasem otwierają drzwi uśmiechowi.
Bywa różnie ale toż to życie przecież.
Dostałem wiele wiadomości od Was z pytaniami co u mnie, bardzo Wam Wszystkim ogromnie dziękuję.
Dziękuje za troskę, za pamięć o mnie, za cierpliwość.
Myślę, że wracam ;-)
Brakowało mi Was, waszego uśmiechu i dobrego słowa.
A zatem, Witajcie ponownie.
Zapewne mam mnóstwo do nadrobienia, przeczytania. Rodzi się w mojej głowie wiele pytań. Co u Was?
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, pięknego dnia życzę. Uśmiechu na twarzy i słońca.
A jesień mamy cudowną.
Dobrego dnia ;-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz